Společnost našeho klienta se zaměřuje na produkci spodního prádla a plavek a obchoduje také s produkty dalších značek. Po celé ČR provozuje síť prodejen a v posledních letech i rychle rostoucí e-shop.
Máš zkušenosti s objednáváním produktu pro prodejny a baví tě práce s tabulkami a reporty? Pak čti dál:)
Tvoje práce bude (spolu s Hlavní nákupčí a kolegyní na stejné pozici):
- řízení portfolia klíčových dodavatelů (tvorba objednávek, nákupní strategie, návrhy cen)
- komunikace se zahraničními a domácími dodavateli
- vedení obchodních jednání, výběr kolekce a vyjednávání o cenách
- analýza trhu a konkurence
- vyhledávání nových dodavatelů
- kontrola skladových zásob a transfery mezi prodejnami
- sledování dodávek a dodacích termínů
- spolupráce s ostatními odděleními (obchod, marketing, sklad)
Jaké znalosti a dovednosti uvítáme?
- zkušenost na podobné pozici nebo s objednáváním produktu pro prodejny (oblečení, boty, doplňky)
- komunikativní znalost angličtiny
- velmi dobrá uživatelská znalost MS Office, především Excel
- dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- schopnost samostatného rozhodování, zodpovědnost a pečlivost
Náš klient ti nabízí:
- plat 45 000 až 50 000 Kč hrubého měsíčně (podle zkušeností)
- HPP na plný úvazek
- pracovní smlouvu na neručito
- 5 týdnů dovolené
- sleva na nákup firemních produktů
- práci v menším příjemném a přátelském kolektivu
- zaškolení a podporu od zkušené Hlavní nákupčí
- dobrou dopravní dostupnost na metru Vyšehrad
Možný nástup: srpen/září
Pokud tě tato pozice zaujala, pošli nám svoje CV na info@iungojobs.cz a my se budeme těšit na osobní setkání:)