Máš manažerské zkušenosti z fashion retailu, baví tě operativa prodejny a řízení procesů v zázemí? Jsi technický typ a rád přicházíš věcem na kloub? Obsazujeme manažerskou pozici na které využiješ svoje organizační dovednosti, znalost fungování prodejny a skladu a smysl pro praktické řešení úkolů.
Náš klient, mezinárodní fashion brand, který přináší nejnovější trendy i pohodlné sportovní kolekce, totiž právě na své prodejně v centru Prahy obsazuje pozici WAREHOUSE & FACILITY MANAGER (m/ž).
Co bude tvoje práce?
Vedení a organizace týmu 4 skladníků a 2 techniků, plánování jejich práce a směn.
Sklad:
- zodpovědnost za příjem zboží, jeho naskladnění, kontrolu, očipování, etikety
- exporty a transfery zboží do zahraničí
- administrativa s tím spojená
Technická část:
- zajištění bezproblémového technického fungování pobočky (vzdochotechnika, klimatizace, eskalátory, bezpečnostní a protipožární zařízení, alarm, sanitární zařízení)
- komunikace s externími dodavateli a s centrálou, hlídání termínů/revizí a koordinace prací
- ranní odkódování pobočky
- účast na poradách vedoucích, komunikace se Store Managery v ČR, s centrálou v zahraničí
Jak si tě představujeme?
- máš zkušenosti z manažerské pozice v retailu, hodí se i praxe z pozic operation manager nebo facility manager
- zvládneš komunikaci v angličtině
- oplýváš silnými organizačními schopnostmi, určování priorit je pro tebe hračka
- nové výzvy vítáš s otevřenou náručí a umíš pracovat pod tlakem
- díky pozitivnímu přístupu a energickému naladění motivuješ a podporuješ svůj tým
Co ti nabízíme?
- HPP na plný úvazek
- plat 55 000 Kč hrubého měsíčně
- Zaměstnaneckou slevu až 50%
- 5 týdnů dovolené
- Elektronické stravenky v hodnotě 180,- Kč, z nichž 55 % hradí zaměstnavatel
- Multisportkartu
- Pevnou pracovní dobu: pondělí – pátek: 06:30 – 15:00, víkendy volné
- Školení
- Nápojový, jídelní automat a čerstvé ovoce v zázemí pro zaměstnance
Nástup: dle domluvy
Zaujala tě tato pozice? Pošli nám CV na info@iungojobs.cz a my se budeme těšit na setkání:)